10 kwietnia 2021

Sałatka z kaszy bulgur z wędzonym kurczakiem

 Ta sałatka to moje tegoroczne odkrycie. Jak dla mnie połączenie składników jest idealne!

Składniki:

  • 1 woreczek kaszy bulgur - 100g
  • 1 nieduże wędzone udko z kurczaka
  • 1/2 kostki fety
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 70g zielonych oliwek
  • + dressing( u mnie oliwa, czosnek, sok z cytryny, sól, oregano)

Sposób przygotowania:

1. Kaszę ugotować według instrukcji na opakowaniu.

2. Udko obrać i pokroić w kostkę. 

3. Paprykę i fetę również pokroić w kostkę, a oliwki w plasterki lub połówki.

4. Sałatkę połączyć z dressingiem. Idealna na obiad, kolację, do pracy...

Smacznego!!!



3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!