3 czerwca 2020

Sałatka ryżowa z tuńczykiem i porem

Witajcie. Dziś propozycja sałatkowa ;-)


Składniki:

1 niepełna szklanka ryżu
1 por
1-2 puszki tuńczyka w sosie własnym
1 por
1 puszka kukurydzy
150 g wędzonego sera żółtego
majonez
sól, pieprz
słodka papryka

Sposób wykonania:

1. Ryż ugotować na sypko w lekko osolonym wrzątku.
2. Tuńczyka i kukurydzę odsączyć z zalewy
3. Pora pokroić w półplasterki, sparzyć wrzątkiem.
4. Ser żółty pokroić w kosteczkę.
5. Wszystkie składniki połączyć, dodać majonezu, doprawić solą, pieprzem i słodką papryką.

Smacznego!!!

Źródło: Smak mojej kuchni

9 komentarzy:

  1. uwielbiam tą sałatkę, nie dodaję sera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepyszna, polecam, ale od siebie dodam, że ja od kilkunastu lat robię ją z tuńczykiem w oleju odsączonym, lepiej się łączy z ryżem, jest delikatniejsza i nie podchodzi wodą po jakimś czasie bo olej się łączy z majonezem z sałatki, pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sałatka jest pyszna! Zrobiłem wczoraj i bardzo mi podpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi smakuję 😃 ( zamiast 2 pora dodałam kukurydzę, bo tak wywnioskowałam z zdjęcia) Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się. Kukurydza też jest w sałatce ☺️

      Usuń
  5. Takiej jeszcze nie jadłem, bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz bo przypomniałam sobie o tej pysznej sałatce😁

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!