4 września 2024

Kukurydza z grilla

 Lubicie grillowane warzywa? Co powiecie na kukurydzę? Powiem, że była całkiem smaczna. Nie popełniajcie jednak mojego błędu i pieczęcie ją w folii. Moja grillowała się na folii, ale nie była nią dokładnie owinięta i wyszła troszkę sucha. Ale nadal pyszna😁

Składniki: 

  • 2 kolby kukurydzy 
  • sól 
  • masło 
  • 1 ząbek czosnku 

Sposób przygotowania: 

1. Kukurydzę oczyścić z liści i wąsów, obgotować we wrzątku przez 15 minut. 

2. Po podgotowaniu można kukurydzę przekroić na mniejsze części  jak u mnie, ale nie jest to konieczne. 

3. Przeciśnięty przez praskę czosnek wymieszać z 1 łyżką masła i solą do smaku. Takim masełkiem posmarować kolby i zawinąć w folię aluminiową. 

4. Piec na grillu. Kukurydza powinna być miękka, soczysta i lekko zrumieniona. Czas pieczenia będzie zależeć od wielkości kolb, ale powinno wystarczyć 15-20 minut. 

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!