26 września 2024

Club sandwich, czyli klubowa kanapka

 Sposób na takie kanapki przywiozłam z Grecji. Tam podawane są z frytkami, a my jemy solo. Największą ich fanką jest moja córka, która nazywa je "kanapkami piętrowymi". Składniki można dowolnie sobie dobrać, a ja wam pokazuję jaką wersję robię najczęściej. 

Składniki:

  • 3 kromki chleba tostowego
  • dowolna sałata
  • pomidor 
  • ser żółty, polecam cheddar
  • szynka
  • majonez

Sposób przygotowania:

1. Tosty zapiec w tosterze. 

2. Składać kanapkę według kolejności: tost posmarowany cienko majonezem, liść sałaty, 1 plaster sera, 1 plaster szynki, 1 plaster pomidora, tost posmarowany z obu stron majonezem, i znowu 1 plaster pomidora, 1 plaster szynki, 1 plaster sera, sałata, tost posmarowany majonezem od wewnętrznej strony. 

3. Gotową kanapkę przekroić na pół po przekątnej. Spiąć wykałaczkami i podawać solo lub z frytkami.

Smacznego!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!