28 września 2019

Wafle kokosowo-kajmakowe

Uwielbiamy domowe wafelki. Ciągle szukam na nie nowych pomysłów.


Składniki:

1 paczka wafli (u mnie 6 listków)
1/2 puszki gotowej masy kajmakowej

Masa kokosowa:
100 ml mleka
1,5 szklanki mleka w proszku
1/2 szklanki wiórków kokosowych
4 łyżki cukru
100 g masła

Sposób przygotowania:

1. Przygotować masę kokosową. W garnku zagotować mleko z cukrem oraz masłem, mieszać do rozpuszczenia się cukru i masła.
2. Następnie dodać mleko w proszku oraz wiórki kokosowe i dokładnie wymieszać. Masę odstawić do przestudzenia.
3. Przekładać masami wafle, robiłam to na przemian, czyli, wafel - masa kajmakowa - wafel - masa kokosowa i tak do wyczerpania składników.
4. Wafle obciążyć deską i pozostawić tak do następnego dnia.
5. Przed podaniem pokroić w dowolne wielkości kawałki.

Smacznego!!!

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!