21 września 2021

Sałatka z marynowanymi pieczarkami

 Zaskakująco pyszna sałatka. Wystarczy dosłownie kilka składników, by ją przygotować. Z podanych składników wychodzi mała salaterka. W sam raz na kolację lub śniadanie.

Składniki:

  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 1 mały słoik marynowanych pieczarek
  • 1 mała puszka kukurydzy
  • 1/2 cebuli
  • majonez
  • sól, pieprz
  • siekany koperek

Sposób przygotowania:

1. Jajka obrać, pokroić w grubą kostkę.

2. Pieczarki odsączyć z zalewy, pokroić w ćwiartki.

3. Kukurydzę odsączyć, cebulę dowolnie pokroić. 

4. Wszystkie składniki umieścić w misce, dodać trochę majonezu, dodać siekany koperek, sól, pieprz i wymieszać. 

5. Odstawić do przegryzienia się smaków.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Jest to dla mnie nowość. Nie miałam okazji próbować marynowanych pieczarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam z wielu przepisów. Są super, łatwe i dość tanie. Dziękuję Pani Aniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!