20 października 2020

Makaron z serem i boczkiem

 U mnie w domu zawsze jest makaron i ser w razie braku pomysłu na obiad. Moja córka uwielbia makaron z serem na słodko. A że w lodówce miałam jeszcze kawałek boczku, to dodałam do sera i wyszedł pyszny szybki obiad!

Składniki (dopasowujemy do liczby osób):

  • makaron świderki
  • ser twarogowy półtłusty
  • boczek gotowany lub wędzony w kawałku
  • sól, pieprz

Sposób wykonania:

1. Makaron ugotować w lekko osolonym wrzątku.

2. W międzyczasie boczek pokroić w kostkę, zrumienić na patelni i dodać do ugotowanego i odcedzonego makaronu. Wkruszyć biały ser, całość lekko podgrzać i wymieszać, doprawić ewentualnie solą i pieprzem.

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!