7 lipca 2016

Naleśniki z serkiem i frużeliną truskawkową

Frużelina z truskawek świetnie nadaje się do naleśników - spróbujcie!


Składniki:

Naleśniki:
2 jajka
1 szklanka mleka
1 szklanka wody
szczypta soli
2 łyżki oleju
1 łyżeczka cukru
odrobina olejku waniliowego lub śmietankowego
mąka - ile zabierze ciasto (u mnie zazwyczaj 1-1,5 szklanki w zależności od suchości mąki)

Nadzienie:
ulubiony serek - u mnie homogenizowany
frużelina truskawkowa

Sposób wykonania:

1. Składniki na naleśniki miksujemy, dodajemy tyle mąki by ciasto miało odpowiednią gęstość, ma spływać z łyżki i jednocześnie pokrywać jej powierzchnię. Smażymy naleśniki.
2. Naleśniki smarujemy serkiem i odrobiną frużeliny truskawkowej. Składamy na kopertę, nakładamy kleksa frużeliny i zajadamy :)

Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię naleśniki (a kto ich nie lubi?) Z serkami i owocami. Pyszne. Z frużeliną dobry pomysł. Robiłam wiśniową. Truskawkowa musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!