28 grudnia 2013

Sałatka grecka

Każdy ma tą sałatkę swój własny sposób. Oto mój :)


Składniki:

4 pomidory
1 duży świeży ogórek
1 duża zielona papryka
1 czerwona cebula
czarne oliwki
ser typu feta
odrobina oleju
szczypta soli
pieprz
dowolne przyprawy

Sposób przygotowania:

1. Pomidory i paprykę kroimy w dowolne kawałki, podobnie obranego ogórka.
2. Cebulę kroimy w piórka.
3. Fetę kroimy w kostkę (lub korzystamy już z gotowej pokrojonej).
4. Wszystkie składniki układamy warstwowo, polewamy odrobiną oleju wymieszanego z przyprawami (u mnie zioła prowansalskie).

Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak widać nie dawałam, ale bazylia jest składnikiem ziół prowansalskich. Świeża bazylia niestety mi zmarniała w doniczce i musiałam wyrzucić...

      Usuń
  2. Uwielbiam ją. Niestety tylko czasami robię, gdyż domownicy nie przepadają za nią... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!