10 grudnia 2013

Sałatka z buraczków i czerwonej fasoli

Pyszna sałatka z buraczkami według receptury siostry Anastazji.


Składniki:

5-6 buraczków (gotowanych lub pieczonych)
3-4 ogórki kiszone
2 jabłka
1 cebula
1 puszka czerwonej fasoli
1/2 pęczka szczypiorku
tarty chrzan ze słoiczka do smaku
2-3 łyżki gęstej śmietany
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Ugotowane (u mnie pieczone) i obrane buraki, jabłka i ogórki kiszone ścieramy na tarce jarzynowej.
2. Cebulę i szczypiorek siekamy drobno.
3. Fasolę odsączamy z zalewy.
4. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy śmietanę, doprawiamy solą, pieprzem, cukrem i chrzanem.
5. Sałatkę schładzamy przed podaniem.

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł, buraczki do obiadu uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka, Aniu akurat dla mojego Męża. On uwielbia czerwoną i czarną fasolę. Buraczki pieczone robiłam i rzeczywiście są znacznie smaczniejsze niż gotowane.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!