17 marca 2022

Colesław w wersji light

 Dziś propozycja popularnej surówki z białej kapusty w nieco lżejszej formie. 

Składniki:

  • 250 g białej kapusty
  • 1 marchewka
  • 1 mała cebulka
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka cukru pudru
  • sól, pieprz
  • 1 łyżka octu winnego z białego wina
  • posiekany szczypiorek (można pominąć)
  • 1-2 łyżki oleju (u mnie lnianego, ale może być inny neutralny)

Sposób przygotowania:

1. Kapustę poszatkować, marchewkę zetrzeć na tarce jarzynowej, a cebulę drobno posiekać.

2. Warzywa połączyć, dodać pozostałe składniki i wymieszać. Włożyć do lodówki na około 30 minut, by smaki się przegryzły. 

Smacznego!!!



3 komentarze:

  1. Pyszna uniwersalna surówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis - jak dla mnie to uniwersalna surówka, która pasuje prawie do wszystkiego. Oczywiście, jeśli ktoś lubi kapustę :) Nigdy wcześniej nie natknęłam się na wersję light, a na diecie muszę liczyć każdą kalorię. Chętnie spróbuję przy najbliższej okazji. Przyznam, że jeszcze kilka miesięcy temu sięgałam głównie po surówki i sałatki z supermarketu. Większość z nich nie powala smakiem, więc kompletnie nie mogłam się przekonać do zdrowych produktów. Teraz wiem, że nie można iść na skróty, a wraz z doświadczeniem przygotowywanie posiłków idzie coraz sprawniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.
      Zawsze sama robię surówki. Nie ma jak własnoręcznie przygotowana, można kombinować ze składnikami😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!