2 listopada 2023

Grzanki z burratą i pomidorami

 Burrata to dla mnie nowość w kuchni, a już ją uwielbiam. W smaku jest trochę podobna do kulki mozzarelli, ale jest znacznie delikatniejsza i miększa. Zrobiłam z nią najprostsze grzanki. Do ich przygotowania można użyć również pomidorków koktajlowych wcześniej upieczonych w piekarniku, ale ja chcę się jeszcze cieszyć smakiem pysznych świeżych pomidorów póki jeszcze są :-)

Składniki: 

  • 1 opakowanie serka burrata
  • 1 bułka (może być ciabatta lub inna)
  • pomidor malinowy
  • płatki chilli
  • sos balsamico
  • świeże listki bazylii
  • oliwa z oliwek

Sposób przygotowania:

1. Bułkę przekroić na pół, skropić od wewnątrz oliwą z oliwek. Zrumienić na suchej patelni. 

2. Na podpieczoną bułkę nałożyć burratę, rozsmarować za pomocą widelca, posypać trochę płatkami chilli. Ułożyć plastry pomidora, całość polać sosem balsamico i udekorować listkiem bazylii.

Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!