22 marca 2023

Jajka w pieczarkach

Uwielbiam jajka na śniadanie i chętnie szukam nowych inspiracji. Tym razem "wsadziłam" je do pieczarek ;-)

Składniki:

małe jajka

duże pieczarki (najlepiej portobello)

sól, pieprz

olej

Sposób przygotowania:

1. Naczynie do zapiekania lekko posmarować olejem.

2. Z pieczarek pozbyć się nóżek, ostrożnie wbić po jajku, wierzch oprószyć solą i pieprzem. Ostrożnie włożyć do piekarnika, piec w 180st.C przez 10-15 minut. Lekko się zagapiłam i moje jajka zupełnie się ścięły, bo nie przypilnowałam czasu ;-) Ale też były smaczne!

Smacznego!!!



1 komentarz:

  1. Ten przepis na jajka w pieczarkach brzmi pysznie i prosto w wykonaniu! Uwielbiam jak tak proste składniki mogą stworzyć tak smaczne danie. Idealny pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie, które zaspokoi głód na długi czas. Dzięki temu przepisowi mam już nową inspirację na to, jak podać jajka w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!