1 czerwca 2020

Quesadilla z serem i jabłkiem

Quesadilla to danie kuchni meksykańskiej. Wariacji na temat tego dania jest mnóstwo, ja akurat ostatnio zrobiłam wersję na słodko. W sam raz na drugie śniadanie lub podwieczorek.



Składniki:

1 tortilla - u mnie wieloziarnista
ser biały typu włoskiego / może być też kremowy naturalny twarożek
1 małe jabłko
1 łyżeczka miodu
cynamon

Sposób wykonania:

1. Na połowę tortilli nałożyć plastry sera (lub rozsmarować serek). Ułożyć pokrojone w plasterki jabłko. Oprószyć cynamonem, dodać miód i złożyć tortillę na pół.
2. Zrumienić na suchej patelni z obu stron.
3. Przekroić i podawać.

Smacznego!!!


Źródło: Beachbody on demand

1 komentarz:

  1. Oryginalny pomysł, na śniadanie idealne! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!