11 lipca 2019

Kasza jaglana z bananem i masłem orzechowym

Lubicie królową kasz? Ja lubię wszystkie kasze ;-) Taką jaglankę lubię zrobić sobie na śniadanie jak mam czas.


Składniki (na dwie porcje):

1/2 szklanki suchej kaszy jaglanej
1 szklanka mleka
1 łyżeczka miodu
1 banan
2 płaskie łyżki masła orzechowego z kawałkami orzechów

Sposób wykonania:

1. Kaszę kilkakrotnie przepłukać pod bieżącą wodą. Przełożyć do garnka, zalać mlekiem, dodać łyżeczkę miodu i gotować ok 20 minut, od czasu do czasu mieszając, by kasza nie przypaliła się.
2. Gotową kaszę przełożyć do miseczek, nałożyć po trochę masła orzechowego, dodać plasterki banana i ewentualnie polać całość odrobiną miodu płynnegoJ..

Smacznego!!!

Źródło: J. Małagowska "Po prostu pycha. Słodkie i słone przepisy"

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!