11 maja 2022

Słodko - kwaśne risotto z kotletem

 Pomysł na to risotto to właśnie efekt braku pomysłu na obiad 😂 dorzuciłam do ryżu akurat to co się nawinęło. Efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Wyszło naprawdę pysznie😋

Składniki:

  • 1 szklanka ryżu
  • 2 szklanki wody
  • sól, pieprz
  • chilli w płatkach
  • 1 szklanka sosu słodko kwaśnego, najlepiej domowego (KLIK)
  • 2 kotlety schabowe - u mnie z poprzedniego dnia
  • kilka pieczarek

Sposób przygotowania:

1. Kotlety schabowe pokroić w kostkę. 

2. Pieczarki obrać, pokroić w plasterki. Obsmażyć na oleju.

3. Na patelni rozgrzać niewielką ilość oleju, następnie dodać ryż i chwilę smażyć, co chwilkę mieszając. Dodać wodę i gotować, aż wchłonie płyn. W międzyczasie dodać odrobinę soli. W razie potrzeby uzupełnić wodę.

4. Kiedy już ryż będzie miękki, dodać pokrojone mięso, pieczarki i sos, doprawić solą, pieprzem i chilli. Chwilkę smażyć. Podawać na ciepło. 

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!