29 lipca 2019

Woda smakowa

Pyszna woda smakowa, którą przygotujecie sami w domu. Składniki można dobrać do własnych preferencji.


Składniki:

woda mineralna (może być niegazowana lub lekko gazowana)
plasterki cytryny
plasterki grejpfruta
gałązka mięty
gałązka melisy
inne dodatki według gustu

Sposób wykonania:

1. Potrzebny nam będzie długi patyczek do szaszłyków. Na patyk nadziewamy plasterki owoców i gałązki mięty i melisy.
2. "Szaszłyk" wkładamy do dzbanka, zalewamy wodą. Woda może być również mocno schłodzona.

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie o wiele przyjemniej pije się taką naturalną wodę z dodatkiem owocu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała na upały! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super woda, aż się zrobiłam spragniona ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zauważyłam, że jest teraz taka moda na takie wody smakowe i w sumie fajnie, bo to ciekawe i na pewno też zdrowe urozmaicenie. Ja to polubiłam ostatnio również wodę alkaiczną https://ideau.pl . Przede wszystkim, że sama w sobie ma bogaty smak, ale jest też bardzo zdrowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!