16 czerwca 2019

Po prostu pycha - słodkie i słone przepisy


Witajcie. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię tradycyjne książki kucharskie. Dlatego ucieszyłam się, że mogłam otrzymać prosto z drukarni super nowość - książkę z prostymi i praktycznymi przepisami autorstwa Joanny Małagowskiej, autorki bloga Po Prostu Pycha.

W książce znajduje się prawie 90 przepisów, które podzielone są na różne kategorie np. śniadania, zupy, dania główne, naleśniki, słodkości (również w wersji fit) czy przekąski. Przepisy wydają się proste, a składniki na potrawy są łatwo dostępne. Do tego bardzo ładne fotografie i świetny layout.


Autorka dzieli się z nami ciekawymi przepisami między innymi na naleśniki kokosowe, odrywane bułeczki imprezowe, "różaną" tartę z kurczakiem czy łosoś teriyaki z pieczonymi ziemniakami.


Jeśli szukacie nowych inspiracji kulinarnych, a nie chcecie tracić dużo czasu na stanie w kuchni, to książka jest zdecydowanie dla Was! Do kupienia w księgarniach internetowych i tradycyjnych. Polecam serdecznie!

Tytuł: Po prostu pycha - słodkie i słone przepisy
Autor: Joanna Małagowska
Wydawnictwo: Flow Books
Ilość stron: 268

1 komentarz:

  1. Też bardzo lubię takie tradycyjne wydania, książka wydaje się być super ;) Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!