18 lipca 2017

Deser lodowy caffe latte z czereśniami

Bardzo lubię desery lodowe w połączeniu z owocami. Ostatnio zakupiłam pudełko lodów czekoladowo-śmietankowo-caffe latte firmy Koral i przygotowałam pyszny deser. Polecam również pyszne lody Caffe Latte z serii Lody Jak Dawniej Braci Koral. Do lodów wybrałam czereśnie - owoce iście letnie :) A do tego biszkopty, bita śmietana i pucharek gotowy :)


Składniki:

lody czekoladowo-śmietankowo-caffe latte firmy Koral z serii Kolorowe lato lub lody Caffe Latte Braci Koral
kilka czereśni
kilka małych okrągłych biszkoptów
bita śmietana
czereśnia z ogonkiem, biszkopt i kakao lub tatra gorzka czekolada do dekoracji

Sposób wykonania:

1. Owoce umyć. Przekroić na pół, wyjąć pestki. Wrzucić na dno wysokiej szklanki.
2. Na owoce wyłożyć pokruszone 3 okrągłe biszkopty.
3. Na biszkopty wyłożyć porcje lodów.
4. Na lody wycisnąć bitą śmietanę. Wierzch oprószyć kakao lub gorzką czekoladą. Udekorować czereśnią z ogonkiem i biszkoptem. Podawać.

Smacznego!!!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!