7 lutego 2014

Spaghetti w sosie serowo-koperkowym

Ten makaron to świetna alternatywa, jeśli nie mamy za dużo czasu na gotowanie obiadu. A spaghetti smakuje świetnie!


Składniki:

makaron (u mnie spaghetti)
100 g naturalnego serka topionego
100 ml mleka (dałam odrobinę mniej)
sól do smaku
siekany koperek

Sposób przygotowania:

1. Makaron gotujemy w osolonym wrzątku.
2. W rondelku umieszczamy serek i mleko, podgrzewamy do rozpuszczenia. Delikatnie solimy i dodajemy siekany koperek.
3. Sos wlewamy do odcedzonego gorącego makaronu, mieszamy i podajemy.

Smacznego!!!

Źródło: Qulinarny blog

4 komentarze:

  1. Bardzo prosty, fajny i na pewno smakowity przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis, korzystam z niego zawsze kiedy nie mam pomysłu na obiad,szybko się robi i jest mało skomplikowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To rzeczywiście proteci szybkie spaghetti 🙂

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!