5 września 2013

Sałatka z kaszą kuskus i tuńczykiem

Sałatka jest pyszna i szybka w przygotowaniu.


Składniki:


1 szklanka kaszy kuskus 
2 szklanki wody 
1 puszka kukurydzy 
1 puszka tuńczyka w kawałkach  
1 niewielki pęczek koperku 
1 średnia papryka
majonez - wedle uznania
pieprz 
sól 

Sposób przygotowania:

1. Kaszę kuskus zalewamy wrzącą wodą, przykrywamy na 5 minut, aż kasza wchłonie płyn.
2. Do kaszy dodajemy odsączonego tuńczyka i kukurydzę, posiekaną paprykę i siekany koperek. Dodajemy majonez, doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
3. Część majonezu można zastąpić gęstym jogurtem naturalnym.

Smacznego!!!

Źródło: Wędrówki po kuchni
 

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam sałatki z kuskusem.Ciężka jestem do takich sałatek,ale tak mnie Aniu zachęciłaś,że skorzystam,ale już po powrocie z Iwonicza Zdroju,bo w sobotę jadę w Twoje strony.
    Pozdrawiam Ciebie bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanego pobytu w Iwoniczu :) Dawno tam nie byłam!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Czy można zastąpić koperek natką pietruszki? Dziś robię na kolacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!