2 sierpnia 2012

Jogurt z płatkami owsianymi i malinami

Jeśli macie chwilkę czasu z rana to polecam przygotować sobie takie właśnie jogurtowe danie! Przepis znalazłam w książce Zdrowa Kuchnia Domowa Romany Chojnackiej. Podaję ilość składników na cztery porcje, ja robiłam z połowy, dodatkowo zmniejszyłam ilość miodu.


Składniki:

2 szklanki gęstego jogurtu naturalnego (może być też grecki)
4 łyżki miodu
skórka otarta z pomarańczy
25 dag malin
80 g płatków owsianych

Sposób przygotowania:

1. Do jogurtu dodajemy 2 łyżki miodu, skórkę z pomarańczy, umyte maliny (część odkładamy do dekoracji) i delikatnie mieszamy całość.
2. Na suchej patelni prażymy przez ok. 1 minutę płatki owsiane, dodajemy resztę miodu i podgrzewamy chwilę, aż płatki będą chrupkie i złociste.
3. Do czterech miseczek układamy kolejno: warstwę płatków na spód, jogurt z malinami, znów płatki i dekorujemy malinami.


Smacznego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!