30 października 2021

Sałatka z szynką i ogórkiem

 Zapomniany przepis, który znalazłam nie wiem gdzie i kiedy, ale spodobał mi się wówczas i przepisałam od razu do zeszytu. Akurat była okazja zrobić sałatkę i go wypróbowałam. Sałatka przepyszna - goście też zadowoleni, więc polecam :-)

Składniki:

  • 200 g szybki konserwowej
  • 150 g sera żółtego
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 1 por
  • 1 puszka kukurydzy
  • 2 średnie zielone ogórki
  • majonez
  • jogurt naturalny
  • sól, pieprz
  • czosnek granulowany

Sposób wykonania:

1. Szynkę, obrane ogórki i jajka pokroić w kostkę. Ser żółty zetrzeć na tarce jarzynowej o dużych oczkach.

2. Pora oczyścić, pokroić w półplasterki, przelać wrzątkiem, jak trochę wystygnie to odcisnąć z nadmiaru soku. 

3. Kukurydzę odsączyć z zalewy.

4. Wszystkie składniki wrzucić do miski, dodać troszkę jogurtu, majonezu, doprawić solą, pieprzem i czosnkiem granulowanym. Schłodzić przed podaniem.

Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!