15 lutego 2018

Kotlet schabowy po bawarsku

Witajcie. Dziś zachęcam Was do wypróbowania nieco innej wersji kotleta. Na przepis natknęłam się zupełnie przypadkowo przeglądając u mojej mamy gazety. Zrobiłam w weekend na obiad. Do tego ziemniaczki i surówka z kiszonej kapusty - wyszło pysznie. Polecam!


Składniki:

6 kotletów schabowych
2 łyżeczki tartego chrzanu
2 łyżeczki musztardy
sól, pieprz
mąka
2 jajka
bułka tarta
masło klarowane

Sposób przygotowania:

1. Mięso rozbić na dowolnej grubości kotlety. Lekko popieprzyć i osolić z obu stron.
2. Musztardę i chrzan wymieszać, posmarować mieszanką kotlety z obu stron. Można schłodzić 30 minut w lodówce, ale nie jest to konieczne.
3. Mięso panierować najpierw w mące, potem w jajku, a na koniec w bułce tartej. Smażyć na wolnym ogniu na rumiano na maśle klarowanym.
4. Podawać z ulubionymi dodatkami.

Smacznego!!!

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!