21 stycznia 2012

Sałatka z makaronem i kurczakiem

Najlepsza sałatka makaronowa jaką znam!!! Przepis mam od mojej mamy. Do przygotowania używam makaronu w kształcie ryżu lub gwiazdki.


Składniki:

25 dag drobnego makaronu ( w kształcie ryżu lub gwiazdki)
1 duży świeży ogórek
1 puszka kukurydzy
2 piersi z kurczaka
1 świeża papryka
siekany koper
2-3 ząbki zmiażdżonego czosnku
majonez, sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Makaron ugotować, przelać zimną wodą.
2. Piersi z kurczaka ugotować z dodatkiem Vegety, po ostudzeniu pokroić w kostkę.
3. Ogórek i paprykę pokroić w kostkę.
4. Wymieszać wszystkie składniki, przyprawić.
5. Przed podaniem schłodzić w lodówce. 

SMACZNEGO :)
 

12 komentarzy:

  1. Smakowicie makaronowo, sałatka w moim typie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się rozsmakowałam w makaronowych sałatkach :) Dzięki za tak fajną propozycję!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm... bardzo apetyczna ta Twoja sałateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam, ja zrobiłem bez kurczaka w sałatce, za to obok sałatki w większych kawałkach i również bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Fajnie, że sałatka smakowała :)

      Usuń
  5. Wyśmienita! Dodalam gotowane paroweczki, bo akurat nie miałam kurczaka i rownież wyszło pysznie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sałatka posmakowała :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. zrobiłam tę sałatkę.pyszna i bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam juz kilka razy bo bardzo smaczna i szybka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!