17 marca 2012

Sałatka z tuńczykiem

Oto najprostsza sałatka z tuńczykiem jaką znam :) Smaczna zarówno na co dzień jak i od święta. Mój mąż lubi sobie taką sałatkę zapakować do pracy na drugie śniadanie :)

Składniki:
  • 2 puszki tuńczyka w sosie własnym
  • 1 cebula
  • 5 ugotowanych jajek na twardo
  • puszka kukurydzy
  • 4 ogórki kiszone
  • majonez

Sposób przygotowania:

1. Cebulę siekamy, jajka obieramy i kroimy w kosteczkę. Ogórki kiszone kroimy w kostkę.
2. Odsączyć tuńczyka i kukurydzę, wymieszać wszystkie składniki i dodać majonezu. Gotową sałatkę odstawić do przegryzienia smaków.

Smacznego :)

14 komentarzy:

  1. Wszystkie dania, salatki, kanapki, pasty itp. z tuńczykiem -- UWIELBIAM ;0
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie,
    Szana-Banana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. robię dokładnie tak samo :) W takiej wersji może to służyć za pastę kanapkową a po dodaniu ryżu także za tradycyjną sałatkę. Pyszne jest także ze szczypiorkiem zamiast cebuli, a jeśli ktoś lubi to szczyptą curry!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda smakowicie, bardzo lubię wszelkiego rodzaju pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię podobną, ale dodaję ogórki konserwowe i ryż. Równie pyszna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogórkami konserwowymi nie próbowałam, a z ryżem raczej bym nie próbowała - nie lubię sałatek ryżowych...

      Usuń
  5. Znam jeszcze prostszy przepis - tuńczyk, kukurydza i czerwona fasola.
    Niby banał, ale jaki pyszny! a czas przygotowania to 2 minuty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co nas obchodzi, że Twój mąż zabiera ją do pracy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, żałosny komentarz, a raczej jego twórca! :)

      Usuń
  7. ja zamiast kukurydzy dodaję groszek konserwowy i ewentualnie kiełki słonecznika. pyszna sałatka. muszę spróbować z kukurydzą... Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jadłam z groszkiem :) kiedyś wypróbuję, pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja daje papryke tunczyka ogorki konserwowe ryz natke pietruszki i majonez. Pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię, może kiedyś zrobię jak Ty :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!