29 stycznia 2012

Spaghetti czosnkowe z brokułami

Polecam ten makaronik wszystkim, którzy lubią połączenie aromatycznych smaków takich jak bazylia i czosnek! Spaghetti jest pyszne, syte, a poza tym to świetny sposób na szybki obiad! Spróbujcie! Naprawdę warto!


Składniki:

makaron spaghetti (lub inny dowolny) - ilość dowolna
niewielki świeży brokuł (lub mrożony)
3-4 ząbki czosnku
bazylia (świeża lub suszona - użyłam 2 łyżeczki suszonej)
sól, pieprz
ser zółty lub mozzarella (użyłam mozzarelli)
olej

Sposób przygotowania:

1. Brokuł dzielimy na różyczki, jeśli używamy świeżego. Myjemy i wrzucamy na osolony wrzątek. Gotujemy al dente. Spaghetti w tym samym czasie gotujemy w osolonym wrzątku na al dente.
2. W międzyczasie na oleju na patelni rumienimy zmiażdżone ząbki czosnku, po chwili dodajemy odcedzone brokuł i chwilę smażymy (ale nie za długo). Doprawiamy solą, pieprzem i bazylią (im więcej bazylii tym lepiej).
3. Mozzarellę kroimy w kostkę. Na patelnię najpierw rzucamy ugotowane spaghetti, a po chwili pokrojoną mozzarellę i mieszamy do momentu rozpuszczenia sera. 
4. Podajemy od razu.


SMACZNEGO :)

Źródło: Wielkie Żarcie

2 komentarze:

  1. To coś zdecydowanie dla mnie! Doskonały pomysł na szybki, aromatyczny obiad :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. makrony to jest to co lubię najbardziej, a takiej wersji jeszcze nie jadłam więc z chęcią spróbuje!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!