9 sierpnia 2024

Gnocchi w sosie śmietanowo-pieczarkowym

 Dzisiaj coś trochę na włoską nutę, szczególnie ze względu na gnocchi, małe ziemniaczane kluseczki, które smakiem przypominają nasze kopytka. Robiłam to danie będąc na urlopie w Chorwacji. Poszłam do sklepu i kupiłam, co mi wpadło w oko. Wyszło przepysznie!

Składniki:

  • 500 g gnocchi 
  • 250 g pieczarek 
  • 1 cebula 
  • 1 ząbek czosnku 
  • sól, pieprz 
  • 200 g śmietanki 22%-30%
  • olej do smażenia 

Sposób przygotowania: 

1. Cebulę posiekać, zrumienić na oleju, po czym dorzucić pieczarki pokrojone w plasterki. Lekko posolić. Dusić, aż woda odparuje z pieczarek. 

2. Gnocchi ugotować w osolonym wrzątku.

3. Dodać do pieczarek śmietankę, doprawić czosnkiem, solą, pieprzem. Następnie dorzucić ugotowane gnocchi. Chwilę razem dusić.

4. Można podawać z dodatkiem tartego twardego sera. 

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!