21 sierpnia 2024

Carpaccio z pomidora

 Szybki i przepyszny pomysł na podanie pomidorów. A jeśli macie swoje pomidorki (jak ja) to prawdziwa bajka. Można jeść wedle upodobań, solo, do kanapki, grilla itp.

Sposób przygotowania:

  • 1 duży pomidor (mój, bawole serce, ważył 300g, fajnie sprawdzi się też pomidor karbowany)
  • oliwa z oliwek
  • krem na bazie balsamico
  • sól morska
  • pieprz
  • suszona bazylia
  • tarty twardy ser 
  • miód, najlepiej płynny

Sposób przygotowania:

1. Talerz lub półmisek lekko spryskać oliwą.  

2. Umytego pomidora pokroić w cieniutkie plasterki. Ułożyć na wcześniej przygotowanym półmisku. Posypać solą morską, pieprzem, suszoną bazylią i skropić kremem na bazie balsamico. Lekko skrapiamy miodem. 

3. Na koniec posypujemy tartym twardym serem, u mnie grana padano.

Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!