4 sierpnia 2021

Owsianka z brzoskwinią i śliwką

 Bardzo dawno nie jadłam owsianki na śniadanie, a to dlatego, że mi się najnormalniej na świecie przejadła... Ale sezonowe owoce królują, więc postanowiłam przygotować owsiankę :-) Wyszło pysznie!

Składniki:

  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • woda + mleko - taka ilość, aby podczas gotowania zakryła płatki
  • szczypta soli
  • miód do smaku
  • 1 śliwka 
  • 1 brzoskwinia

Sposób przygotowania: 

1. Płatki przełożyć do garnka, zalać wodą i mlekiem tak, aby zakryły płatki na 1 cm powyżej ich poziomu. Ilość mleka i wody wedle uznania. Dodać też szczyptę soli. Gotować ok 3-4 minut.
2. Ugotowane płatki przełożyć na talerz, wymieszać z miodem.

3. Owoce umyć, pokroić na dowolne cząstki, podawać z owsianką.

Smacznego! 

2 komentarze:

  1. Warto sobie urozmaicać świeżymi ulubionymi owocami, aby smakowało jak najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!