28 stycznia 2020

Kotlety mielone ze szpinakiem

Kolejna już odsłona kotleta mielonego. Tym razem wzbogaciłam go o szpinak.


Składniki:

5-6 kostek mielonego mrożonego szpinaku
500 g mięsa mielonego
1 jajko
1 czerstwa kajzerka + mleko / woda do namoczenia
1-2 ząbki czosnku
1 płaska łyżeczka soli
pieprz do smaku
1 mała cebulka
suszony majeranek
bułka tarta
olej do smażenia

Sposób przygotowania:

1. Szpinak rozmrozić, udusić na patelni ze szczyptą soli.
2. Kajzerkę namoczyć, następnie odcisnąć.
3. Cebulkę drobniutko posiekać. Czosnek zmiażdżyć.
4. Wszystkie składniki włożyć do miski i wymieszać, najlepiej ręką.
5. Formować kotleciki. Panierować w bułce tartej, smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Przepadam za wszelkimi mielonymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, cieszę się, że mogłam Ci podrzucić kolejny pomysł na mielone ☺️

      Usuń
  2. Kurcze fajny pomysł kiedyś na pewno z niego skorzystam. Proste i na pewno smaczne danie. Ja teraz nie mogę takiego bo jestem na diecie. Odważyłam się spróbować diety pudełkowej. Firmę znalazłam na stronie https://dietly.pl polecam tam można szybko porównać oferty różnych firm.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bez czosnku. Ciekawa jestem jak smakuje w takiej konfiguracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!