27 kwietnia 2017

Sałatka ziemniaczana z kiszonym ogórkiem

Za pasem majówka, a więc część z Was pewnie szykuje się do grillowania. Podrzucam Wam pomysł na sałatkę z ziemniaków i ogórków kiszonych, która świetnie komponuje się jako dodatek do grillowanego mięsa.


Składniki:

10-12 średnich ugotowanych ziemniaków (gotuję w łupinach)
5-6 ogórków kiszonych
1 cebula dymka
1/2 pęczka koperku
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżka musztardy
2 łyżki majonezu
sól, pieprz

Sposób wykonania:

1. Ugotowane ziemniaki ostudzić i obrać z łupin. Pokroić w kostkę.
2. Ogórki kiszone pokroić w kostkę.
3. Cebulę i koperek drobno posiekać.
4. Wszystko wymieszać, dodać pozostałe składniki i doprawić do smaku.
5. Schłodzić przed podaniem.

Smacznego!!!

Źródło: Fabryka pomysłów

UDANEJ MAJÓWKI!
 

3 komentarze:

  1. Jadłam kiedyś takie ziemniaki i nie raz już o nich myślałam tylko nie pamiętałam dokładnego przepisu . Wielkie dzięki na pewno teraz zrobię ;)

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to wspaniała sprawdzona sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobną robię bardzo często, jest przepyszna i idealna np. na grilla. Mniam! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!