22 października 2011

Sałatka z tuńczykiem i czerwoną fasolą wg Macieja Kuronia

Kolejny przepis z myślą o akcji dotyczącej kuchni Macieja Kuronia. Ponownie przepis pochodzi z broszurki biedronkowej (czerwiec 2008). Sałatka baaaaardzo nam smakowała i z pewnością jeszcze do niej wrócimy:)


Składniki:

1 puszka tuńczyka w kawałkach (użyłam tuńczyka w oleju) 
1 puszka czerwonej fasoli 
4 jajka ugotowane na twardo 
20 dag żółtego sera 
kilka ogórków konserwowych 
1-2 strąki papryki konserwowej 
1 cebula 
majonez 
sól, pieprz
ewentualnie ryż i musztarda (pominęłam obie propozycje)

Sposób przygotowania:

1. Odsączamy fasolę i tuńczyka (jeśli tuńczyk był w oleju to zostawiamy jedną łyżkę oleju do sałatki).
2. Ogórki, jajka, paprykę, ser żółty i cebulę kroimy w kostkę. Mieszamy wszystkie składniki. 
3. Dodajemy majonez, sól i pieprz, dokładnie mieszamy. Przed podaniem schładzamy w lodówce.


SMACZNEGO :) Przepis dołączam do akcji Kuchnia Macieja Kuronia.

3 komentarze:

  1. Mój mąż mi dziś zrobił tą sałatkę (na specjalne życzenie) Dobra była!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że Wam smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sałatki:) Z chęcią przetestuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!