16 października 2011

Ciasteczka orzechowe

Coś małego i słodkiego na ząb.

 

Składniki: 

1,5 szklanki mąki
0,5 szklanki cukru
1 szklanka mielonych orzechów włoskich
0,5 kostki margaryny
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 cukier migdałowy
dżem morelowy lub z czarnej porzeczki do przełożenia (użyłam obu)
dowolna polewa i ozdoby

 

Sposób przygotowania: 

1. Zagnieść ciasto, uformować kulę i schłodzić w lodówce przez ok. 1 godzinę.
2. Rozwałkować ciasto, wykrawać kółka (robiłam to za pomocą kieliszka do szampana). Ciastka piec w 200°C przez 10-15 minut.
3. Ciastka wyłożyć na kratkę do ostudzenia, przekładać dżemem, dowolnie udekorować.
4. Do dekoracji użyłam polewy kakaowej, topionej białej czekolady oraz ozdób czekoladowych.


SMACZNEGO :)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!