10 maja 2024

Omlet z pieczarkami i oliwkami

 Moje ulubione śniadania, choć ostatnio trochę mam mniej na nie czasu. Niemniej jednak od czasu do czasu przygotowuję sobie jakiś omlet z produktów, jakie akurat mam pod ręką. 

Składniki:

  • 2 jajka 
  • 2-3 spore pieczarki
  • 2 łyżki czarnych oliwek
  • 2 plasterki dowolnej szynki
  • 1 łyżka tartego żółtego sera lub 1 plasterek sera porwany na kawałki
  • trochę mleka
  • sól, pieprz
  • szczypiorek
  • olej

Sposób przygotowania:

1. Pieczarki obrać, pokroić w grubsze plasterki i obsmażyć na oleju. Pod koniec smażenia dorzucić porwaną szynkę.

2. W międzyczasie jajka wymieszać widelcem z mlekiem, solą i pieprzem, ewentualnie z tartym żółtym serem. 

3. Na patelnię z pieczarkami i szybką wlać mieszankę jajeczną, dorzucić na wierzch pokrojone oliwki, kawałki sera i szczypior. Smażyć, aż wierzch omletu się zetnie. 

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!