18 grudnia 2011

Sałatka z pieczarkami

Bardzo dobra sałatka z pieczarkami! Przepis znalazłam w fajnym zbiorze z przepisami Ireny Radwańskiej pt. Smaczne sałatki (wydawnictwo Karuzela).


Składniki:

60 dag ugotowanych pieczarek
4 jajka ugotowane na twardo
2 ogórki kiszone
1 cebula
15 dag tartego żółtego sera
musztarda do smaku
majonez
sól, pieprz

Sposób przygotowania:

1. Ugotowane pieczarki pokroić w plasterki (można też świeże pieczarki od razu pokroić w grubsze plasterki i obgotować).
2. Jajka, cebulę i ogórki pokroić w kostkę. Wszystko wymieszać, dodać majonez i musztardę, ewentualnie doprawić do smaku.


Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. fajna salatka...;) aż musze poszukac swojego starego przepisu na salatkę z pieczarkami własnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatki z pieczarkami jeszcze nie jadłam, Twoja zapowiada się pysznie
    pozdrawiam

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna jest ta sałatka, ja robię tylko troszeczkę inaczej :-)zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zrobiłam tą sałatkę i naprawdę bardzo smaczna. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PYCHA!!! Zrobione i zjedzone, dzięki za przepis :)
    pozdr, Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast cebuli polecam por.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak kto woli, ja akurat obstaję za cebulką :)

      Usuń
  7. Pysznie wygląda można pieczarki zamiast gotować przesmażyć na masełku nie zmieni się smak?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam w ten sposób. Smak może być inny, ale pewnie też by smakowało...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!