4 marca 2022

Spaghetti z pesto i pomidorkami

 Do przygotowania tego szybkiego dania wystarczy dosłownie kilka składników. Nie podaję dokładnej ilości składników - wszystko zależy od tego dla ilu osób szykujemy to danie.

Składniki:

  • makaron spaghetti
  • zielone pesto (domowej roboty lub ulubione gotowe)
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • 1 łyżka oliwy
  • tarty ser parmezan 
  • ewentualnie pieprz

Sposób przygotowania:

1. Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu.

2. Pomidorki umyć, przekroić na połówki i wymieszać z oliwą i pieprzem. Przełożyć na patelnię i chwilkę poddusić.

3. Do ugotowanego i odcedzonego makaronu dodać pesto i wymierzać, dorzucić pomidorki i delikatnie zamieszać. Pomidorki można wcześniej krótko obsmażyć na oleju.

4. Przełożyć na talerze, posypać tartym serem typu parmezan. 

Smacznego!!!



4 komentarze:

  1. Coś dla miłośników makaronowych dań. Ja bardzo chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne makaronowe danie, a przy tym bardzo proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota. Nowy pomysł na makaron zawsze chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego jeszcze nie robiłam. Proste i szybkie danie, takie to ja lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!