1 czerwca 2012

Kisielowy deser z jabłkami na zimno

Ten kisiel kojarzy mi się z Zakopanem, gdzie kilka lat temu spędzałam dwutygodniowe wakacje, a panie kuchareczki serwowały nam taki deser. Wtedy po raz pierwszy jadłam kisiel na zimno - w moim domu jadaliśmy tylko na ciepło. Polecam!!!


Składniki:

dowolny kisiel zrobiony według przepisu na opakowaniu
2-3 jabłka
śnieżka zrobiona według przepisu na opakowaniu (u mnie czekoladowa)
posypka

Sposób przygotowania:

1. Jabłka obieramy, ścieramy na tarce jarzynowej.
2. Kisiel mieszamy ze startymi jabłkami, nakładamy do salaterek, miseczek czy pucharków.
3. Nakładamy śnieżkę i posypujemy posypką.
4. Schładzamy w lodówce.

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. ooo jestem bardzo ciekawa połączenia ze śnieżką i to czekoladową, wkrótce spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!