18 maja 2021

Surówka z selera naciowego

 Skusiłam się kiedyś na surówkę według diety dr Dąbrowskiej. Nie jestem na tej diecie, ale z ciekawości przygotowałam tę surówkę. Niestety jakoś niespecjalnie mi podeszła. Niby połączenie smaków brzmi ok, ale ostatecznie do mnie nie przemówiła. Przepis podaję, może jednak komuś posmakuje :-)

Składniki:

  • 1/2 pęczka selera naciowego
  • 1 duże jabłko
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 2-3 ogórków kiszonych
  • przyprawy: słodka mielona papryka, sól, mielony kminek

Sposób przygotowania:

1. Seler oczyścić z twardych włókien. Pokroić w cienkie plasterki. Umytą paprykę pokroić w drobną kostkę, podobnie jak i ogórka kiszonego. Jabłko zetrzeć na tarce jarzynowej.

2. Wszystko wymieszać i doprawić do smaku. 

Smacznego!

Źródło: Okiem blondynki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!