7 września 2018

Placuszki z gruszkami

Coś pysznego na śniadanie, podwieczorek lub kolację.


Składniki:

3 duże gruszki
1 łyżka soku z cytryny
3 łyżki mąki pszennej
szczypta cynamonu
1 jajko
szczypta soli
olej do smażenia

Sposób wykonania:

1. Gruszki obrać, zetrzeć na tarce jarzynowej o dużych oczkach. Skropić sokiem z cytryny.
2. Dodać mąkę i cynamon i wymieszać.
3. Dodać jajko, szczyptę soli i ponownie wymieszać. Jeśli ciasto jest bardzo gęste można dodać kilka łyżek mleka, choć u mnie to nie było konieczne.
4. Smażyć placki na rozgrzanym oleju z obu stron na rumiano. Z podanej porcji wyszło mi 11 placuszków.
5. Podawać z waniliowym serkiem homogenizowanym lub oprószone cukrem pudrem - naprawdę pyszne.

Smacznego!!!


Źródło: W mojej kuchni


3 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś smaku. Wyglądają wybornie i bardzo prosty przepis. Skorzystam Aniu w tym tygodniu, bo dzisiaj już jak dla mnie starej baby za późno. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!