28 marca 2017

Makaron ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Witajcie. To danie podpatrzyłam w jednej z samoobsługowych restauracji. Bardzo mi smakowało, postanowiłam więc przyrządzić je dla domowników. I wyszło super!


Składniki:

makaron rurki

250 g świeżego szpinaku
3 ząbki czosnku
sól, pieprz
5-6 suszonych pomidorów
100-150 ml śmietanki 30%
1 serek topiony śmietankowy (trójkącik)

Sposób przygotowania:

1. Czosnek obrać, zmiażdżyć, podsmażyć na oleju, dorzucić szpinak i drobno pokrojone suszone pomidory. Dusić, aż szpinak zmniejszy swoją objętość.
2. Do szpinaku dodać śmietankę i serek, podgrzać, aż serek się rozpuści. Doprawić solą i pieprzem do smaku.
3. Podawać natychmiast z ugotowanym makaronem.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Całkiem smaczne danie. Uwielbiam makarony a Ty tutaj dodatkowo serwujesz mój ulubiony szpinak i pomidory. Ale pysznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis wygląda na bardzo prosty :-) i myślę za na pewno nie zajmie dużo czasu , chętnie przetestuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodaje zamiast serka topionego, serek pleśniowy lub własnej roboty. Zmienia on niebywale smak potrawy oraz dodaje jej kilku dodatkowych nut, gdy wybierzemy np. ser z pleśnią polecam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!