15 października 2024

Pinsa capricciosa

 Już kiedyś wspominałam, że pinsa to świetne rozwiązanie na pyszna, ciepłą i szybką kolację. Zazwyczaj mam jedną kupioną na czarną godzinę. Tym razem przygotowałam ją w stylu włoskim capricciosa. Pyszności! Polecam, jeśli jeszcze nie próbowaliście.

Składniki:

  • 1 pinsa
  • 2 łyżki sosu pomidorowego 
  • 2-3 duże pieczarki
  • kawałek cebuli
  • 3-4 plasterki szynki drobiowej lub wieprzowej
  • 70-100 g sera mozzarella
  • zioła prowansalskie

Sposób przygotowania:

1.   Dobrze rozgrzać piekarnik do 220-250*C. 

2. Na pinsę wyłożyć sos pomidorowy, szynkę, pokrojone w plasterki pieczarki, pokrojoną w piórka cebulę. Na wierzchu ułożyć plastry mozzarelli, posypać całość ziołami prowansalskimi. 

3. Piec krótko, 6-8 minut. 

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!