29 marca 2016

Marmurkowe babeczki / muffinki

Muffinki jak to muffinki - szybkie, proste i pyszne! Ten przepis szczególnie przypadł mi do gustu :) Polecam nie tylko od święta.


Składniki:

1,5 szklanki mąki pszennej
2/3 szklanki cukru
1 łyżka cukru waniliowego
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1 szklanka śmietany (u mnie pół na pół z jogurtem naturalnym)
1/3 szklanki oleju

Dodatkowo:
2 łyżki mąki pszennej
2 łyżki kakao

Sposób wykonania:

1. W dwóch naczyniach wymieszać osobno składniki suche i mokre.
2. Suche składniki połączyć, zamieszać łyżką do połączenia i podzielić na dwie części - do jednej dodać kakao, a do drugiej mąkę, wymieszać.
3. Ciasto naprzemiennie wykładać do foremek na muffinki do 3/4 wysokości papilotek.
4. Piec w 180 st. C przez 20-25 minut do suchego patyczka. Po wystudzeniu udekorować wedle uznania.

Smacznego!!!

Źródło: Nastoletnie wypiekanie

 

5 komentarzy:

  1. Jeszcze dodaj, że są ładne, śliczne... kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi przyszła na myśl moja kolorowa baba, którą zrobiłem na Wielkanoc. Identyczne kolorki. A te babeczki muszą być pyszne!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką babeczkę chętnie bym podkradła! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!