10 sierpnia 2022

Carpaccio z buraka

 Zrobiłam tę sałatkę na próbę, dla siebie, malutką porcyjkę. Chciałam po prostu sprawdzić jak smakuje. I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Sałatka bardzo prosta, ilość składników niewielka, a smak rewelacyjny. Następnym razem będzie duża porcja :-)

Składniki (na małą porcję):

  • 1 burak (upieczony lub ugotowany)
  • kawałek sera typu feta
  • garść rukoli
  • kilka orzechów włoskich
  • oliwa z oliwek
  • świeżo mielony pieprz
  • opcjonalnie sól
  • krem z balsamico

Sposób przygotowania:

1. Upieczonego lub ugotowanego buraka ostudzić, obrać. Pokroić w cienkie plasterki. Ułożyć na talerzu, lekko oprószyć solą. Wyłożyć rukolę, a na nią pokruszyć ser typu feta.

2. Całość popieprzyć świeżo mielonym pieprzem, lekko skropić oliwą i dodać trochę kremu z balsamico. Wierzch posypać posiekanymi orzechami włoskimi.

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!