24 lutego 2019

Surówka z marchewki z jogurtem

Bardzo lubię wszelkie surówki z marchewką. Ta z jogurtem jest chyba jedną z najprostszych. Wychodzi soczysta i pyszna! Jeśli dysponujecie składnikami, a nie mieliście jeszcze pomysłu na surówkę do obiadu, to do dzieła!


Składniki:

4 nieduże marchewki
2 łyżki jogurtu naturalnego
szczypta soli
1/2 - 1 łyżeczka cukru
opcjonalnie pieprz

Sposób wykonania:

1. Marchewki obrać, przepłukać. Zetrzeć na tarce o średnich oczkach.
2. Do marchewki dodać sól, cukier, jogurt i ewentualnie pieprz. Całość zamieszać. Odstawić, aby smaki się przegryzły. Przed samym podaniem wymieszać jeszcze raz.

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Surówka z marchewki to zdecydowanie mój smak z dzieciństwa - bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam:) choć u mnie najczęściej z dodatkiem kwaśnej śmietany

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta i pyszna - szkoda, że poznałam tak późno bo jako dorosła osoba

    OdpowiedzUsuń
  4. X DDDD to nie jest dobre
    Fuj.. 🤢🤮

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!