22 października 2018

Sałatka śledziowa z warzywami

Lubię od czasu do czasu przyrządzić sałatkę śledziową. Zrobiłam "czyszczenie zapasów" i wyszła smaczna sałatka na niedzielne śniadanie.


Składniki:

4-5 płatów śledziowych wiejskich
2 ugotowane jajka
1 słoik marchewki z groszkiem i kukurydzą
1/2 czerwonej cebuli
3-4 kawałki marynowanej papryki
2 małe ogórki kiszone
2 łyżki majonezu
1 łyżeczka musztardy
pieprz do smaku

Sposób przygotowania:

1. Warzywa odsączyć z zalew.
2. Śledzie pokroić w większe kawałki.
3. Cebulkę drobno posiekać, jajka i ogórki kiszone pokroić w kostkę.
4. Wszystkie składniki wymieszać, dodać musztardę i majonez, ewentualnie doprawić pieprzem do smaku.

Smacznego!!!

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię śledzie. Podoba mi się twoja sałatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe "czyszczenie" lodówki :) Pyszna sałatka. Chętnie bym zjadła :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam sałatki sledziowe, więc ta jest w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo śledzie są dobre ze wszystkim! (o ile mamy dobre śledzie :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!