16 kwietnia 2020

Awokado z oliwą i czosnkiem rodem z Hiszpanii

Taką przekąską zostałam poczęstowana jak byłam w Hiszpanii. Jak dla mnie była to nietypowa odsłona podania awokado, ale było całkiem dobre ;-)


Składniki:

dojrzałe awokado
oliwa z oliwek
ząbek czosnku
sól

Sposób wykonania:

1. Awokado dowolnie pokroić, ułożyć na talerzu.
2. Czosnek zmiażdżyć, dodać oliwy i troszkę soki, wymieszać. Taką oliwą polać awokado. Podawać.

Smacznego!!!


A teraz kilka migawek z Hiszpanii - byłam tam dwukrotnie, ostatni raz w lutym. 
Zwiedziłam Grenadę - perełkę hiszpańskiej Andaluzji, 
Frigilianę - najpiękniejszą białą wioskę na Costa del Sol 
oraz Nerję wraz z pięknymi jaskiniami.  


Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę...

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!