15 lipca 2016

Ciasto biszkoptowe z owocami

Witajcie. Dziś mam dla Was przepis, który przypadnie nie tylko Wam do gustu, ale również Waszym pociechom. To bajecznie proste ciasto biszkoptowe, które można upiec z dowolnymi owocami. U mnie akurat coś na czasie, czyli maliny i borówki :)


Składniki:

3 jajka
150 g cukru pudru
cukier waniliowy
225 g mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
150 g masła
ok 500 g dowolnych owoców

Sposób wykonania:

1. Masło roztopić, przestudzić lekko.
2. Jajka utrzeć z cukrem pudrem, aż masa podwoi swoją objętość. Dodać roztopione masło, wymieszać. Dodać pozostałe składniki: mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i cukrem waniliowym. Mieszać do uzyskania gładkiej masy.
3. Ciasto wyłożyć na blaszkę (24x28cm) wyłożoną papierem do pieczenia. Na wierzch ułożyć owoce.
4. Piec w 175 st. C przez 35-45 minut (do suchego patyczka). Jeszcze ciepłe oprószyć cukrem pudrem.

Smacznego!!!

Źródło: FoodMag

6 komentarzy:

  1. Jak tylko rano zobaczylam ten przepis to wiedzialam, ze zrobie. akurat nadarzyla sie okazja i zrobilam z wisniami ;-) PYCHOTA! polecam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ciasta z owocami. Pomysłów cała masa. Ja też właśnie zrobiłam biszkoptowe ale z jabłkami. Twoje tak pięknie, kolorowo wygląda... tylko jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kuchnię i takie przepisy właśnie uwielbiam. Szybko, lekko i smacznie :) Często robię podobny ze śliwkami i jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smakowicie wygląda! Kto wie, może się skuszę na takie ciacho! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciasta z owocami, nie mają sobie równych. :-)
    Polecam moje ciasto z nektarynką. :-)
    http://wszystko-smaczne.blogspot.com/2016/09/roza-ciasto-z-nektarynka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!